الکتروموتور ABB

الکتروموتور ABB

این کمپانی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و قریب به ۹۰ مرکز تجاری فعال دارد تا به این روش بهترین خدمات را به مشتریان خود به منظور گسترش روابط تجاری ایجاد نماید...

الکتروموتور ABB

کمپانی الکتروموتور ABB یکی از پیشتازان جهانی و مشهورترین برندهای تولیدات صنعتی در زمینه تکنولوژی صنعت و اتوماسیون است که مشتریان صنعتی را قادر می سازد با طیف گسترده ی تولیدات انتخاب خود را بهبود بخشند.
گروه صنعتی ABB در سال ۱۸۸۳ در کشور فنلاند فعالیت تولیدات صنعتی خود را اغاز نموده است. اکثر محصولات این کمپانی مشهور فنلاندی در زمینه الکتروموتور با ولتاژ پایین ، ولتاژ متوسط و ولتاژ بالا میباشد همچنین در توان های مختلف و انواع کاربردهای صنعتی و عمومی عرضه میگردد.
شرکت الکتروموتور ABB تولیدات خود را با بالاترین سطح کیفی و با کامل ترین و بروز ترین استانداردهای روز دنیا به کلیه ی مصرف کنندگان عرضه میشود .

تکنولوژی الکتروموتور های فنلاند ABB مولد فعالیت های گوناگون صنعتی در تمام نقاط جهان شده است و با رعایت کاملترین استانداردها , فضایی رقابتی تر برای انخاب مشتریان ایجاد کرده است.

شعار کمپانی ABB پشتیبانی و حمایت در بیزینس برایمان همه چیز است. ما همواره تلاش داریم تا تمام مسایل را در زمینه های تجاری , زیستی و اجتماعی در کنترل قرار دهیم تا تصمیم های درست تری درمسائل بیزینسی خود اخذ نماییم.

این کمپانی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و قریب به ۹۰ مرکز تجاری فعال دارد تا به این روش بهترین خدمات را به مشتریان خود به منظور گسترش روابط تجاری ایجاد نماید.

از انواع الکتروموتور های تولیدی شرکت ABB میتوان به الکتروموتور ABB دالاندر , الکتروموتور ABB دریایی , الکتروموتور ABB اسلیپ رینگ , الکتروموتور دو سرعته , الکتروموتور آسنکرون , الکتروموتور ضدانفجار و الکتروموتور با کاربردهای معمولی اشاره کرد.

شرکت ABB الکتروموتورهای تولیدی خود را در مدل های تک فاز و سه فاز ارائه میکند که از توان ۰.۷۵ کیلووات تا توان ۱۰۰۰ کیلووات در پوسته های آلومینیومی و چدنی عرضه میشود.
لازم به ذکر است این تولیدات در فرکانس های ۵۰ و ۶۰ هرتز و با IP55 ارائه میشود.

© 2024 Electro Sanat Hashemi. All Rights Reserved.